Wishes for christmas | 04.11.13

Wishes for christmas | 04.11.13

Klik på billedet for at finde ud af hvor tingene forhandles

Nu er det så småt ved at gå op for mig, at juletiden nærmer sig - uh, jeg glæder mig allerede! Jeg har dog først lige en fødselsdag der skal holdes her om 13 dage, før jeg tror, jeg rigtigt kan begynde at tænke juletid. Ovenover ser i mine jule-ønsker. Hay-tøjstativ og -sengetøj samt day-tasken (dog i lysegrå), Adidas skoene og strikken må være mine største ønsker, selvom bukserne og casio-uret også ville være dejlige at få! Det er ikke netop denne grå strik jeg ønsker mig, men en lignende fra enten COS eller & other stories. Udover det, ønsker jeg mig også en moroccain oil. Hvad ønsker I jer til jul? xx Anna.

11 kommentarer:

  1. Super skønne ønsker & virkelig lækker collage! :-)
    God aften -

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. lækker collage!!
    Strikken må være min klare favorit!!

    eslublog.blogspot.se

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - den er også bare super lækker! (:

      Tager et kig på din blog, knus

      Slet
  3. Jeg glæder mig også bare virkelig meget til jul!
    Virkelig lækker collage, Adidas skoene og sengetøjet er også virkelig fint ^_^

    kram
    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå - og mange tak!!
      Tager et kig på din blog, kyss

      Slet
  4. Fine ønsker du har dig! Finder lige lidt inspiration hos dig, da jeg ikke aner hvad jeg skal ønske mig! ;-)

    Super lækker blog du har dig!

    Kig gerne forbi:
    http://bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have! Jeg tager lige et kig på din blog - knus

      Slet
  5. Super lækker collage - og en fed blog du har dig :)

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Kigger på din blog, kram

      Slet