Favorite Sneaks

Favorite SneaksHej igen allesammen. Faktisk synes jeg denne vinter har været ret mild, så nu er jeg egentlig så småt begyndt at tænke forår allerede.. bortset fra alle de dejlige store strikketrøjer, doc martens, varme halstørklæder, Napapijri jakke, te og kakao, er der ikke rigtigt noget ved vinteren, jeg ikke kan undvære. Nu har jeg lavet en lille collage til jer fra polyvore, og som I nok kan se, bærer den meget præg af Nike, ha ha. Nike roshe run og nike low blazer må være mine kandidater. Dog ville jeg også elske at eje et par sorte converse og et par hvide sneaks. Jeg håber, I kunne finde lidt inspiration i denne collage - hvilke sneakers bliver jeres næste køb? Mine bliver forhåbentligt nike roshe run. Hvis I er interesserede i nogle af tingene, kan en forhandlerliste findes ved at klikke her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar