Essie neglelakker i farverne; bordeaux, sand tropez og lilacsim

Hej skønne læsere. I dag tog min familie, nogle af vores venner og jeg ind til byen, for at kigge lidt på Sallings 'konfirmand-fest', da jeg skal konfirmeres her til foråret. Kjole og sko er allerede fundet, så jeg tog egentlig mest derind for at kigge blå mandags tøj, da der var 25 %. Der var både modeshow, små fiske-anretninger, sodavand, musik og stylister.  Jeg fandt dog ikke noget til blå mandag, men mig og min far gik i stedet ned til sports-afdelingen, hvor jeg med det samme faldt over adizero løbeskoene. Jeg havde fået et gavekort til nye løbesko i julegave, da jeg går til løb, og da vores sponsorer er adidas, skulle det selvfølgelig være en af deres modeller. Normalprisen var 1100, men der var 40 % på, og min mor fik også yderligere 15 %, fordi hun er medarbejder - perfekt! Jeg faldt også over et par fantastiske adidas shorts, sat ned til kun 85 kr, som min mor købte til mig. Da løbeskoene endte med at blive rimelig billige, valgte mine søde forældre også at forære mig en adidas jakke, også med 40 % på. 

Ud over det var der også 25 % på ALT makeup, og med alt mener jeg alt. Det inkluderede også MAC og Bobbi Brown, og jeg var da også der henne at kigge, men med alt det jeg lige havde fået, orkede jeg ikke at tage mig sammen til at købe noget derfra, ha ha. 3 Essie neglelakker på tilbud til 200 kr. kunne jeg dog ikke stå for, og så måtte jeg også nødt til at prøve Max Factors ' Clump Defy '-mascara, da jeg har hørt SÅ mange bloggere tale godt om den. Den kom ned på under 100 kr, og jeg glæder mig bare til at få den brugt! Hvad synes I om mine nye ting? Mange knus Anna

4 kommentarer:

  1. Ej, hvor skønt! <3
    Kunne du måske lave en anmendelse på macaren? :) Det ville være fedt.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke en god idé! Det vil jeg med glæde gøre. :-)

      Slet
  2. Vildt lækre ting, det gad jeg godt eje :)
    Kig gerne forbi: astridellenkruse.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå. ;-)
      Kigger forbi. Knus

      Slet