... Bliver en del af tiden brugt i prøverummet, ha ha. Jeg ELSKER moss copenhagens prøverum, fordi 3 af 4 vægge er beklædt med spejle, ha ha - perfekt sted at tage nogle skøre selfies mens man prøver tøjet. Mit foretrukne café er helt klart Joe, det er simpelthen så lækkert - for det meste bestiller jeg en Joes Club og en powershake, mums. Ellers luller jeg bare lidt rundt inde i gaderne, magasin, bruuns og salling - og en del af tiden bliver da også brugt ved kassen. Har I lyst til at se mine januar-køb? Og hvilken café er jeres yndlings? Kram Anna.

4 kommentarer:

  1. Lækre billeder du har fået taget- Bruuns er et godt sted at shoppe :-)

    knus
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Det er jeg enig med det i. :-)

      Tager et kig på din blog. Knus

      Slet
  2. Fine billeder :)
    Vil meget gerne se dine januar køb!

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Dem skal du da så få at se. :-)

      Tager et kig på din blog, knus

      Slet