Hej piger. Jeg ville egentlig bare smide en lille opdatering til jer, med et par billeder af min søster og hendes veninde i sneen - min søster er hende i den røde flyverdragt btw. Startede morgenen med at tage bussen til løbetræning, og efter det har jeg ellers bare ryddet op, spist frokost, og gjort klar, til vi får gæster her om lidt. Vi har gulerodsboller i ovnen, og salaten er skyllet, og her ser nogenlunde ud, ha ha. I morgen skal jeg til konfirmationsfest i salling, hvor der også er 25 % på alt makeup - så jeg skal dog nok have et MAC produkt med hjem! - og så slipper jeg nok heller ikke for at lave lektier i morgen. Har desuden fået købt en hel del her på det sidste, og jeg planlægger at vise jer det. Hvad skal I lave i weekenden, og hvad synes I om billederne? Knus og kram Anna.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar