Stuff for blue monday

Stuff for blue monday 

Hej piger. Indlægget i dag er måske mest til de piger, der skal konfirmeres (eller nonfirmeres) her til foråret - her i blandt skal jeg selv, og jeg glæder mig helt utrolig meget! Kjolen er på plads, og nu er jeg så småt begyndt at kigge på blå mandags tøj. Min kjole var fra sidste års kollektion, og kostede derfor kun 500 kr - så derfor har jeg lidt mere at købe blå mandags tøj for, win win. Mit største ønske er en Kenzo t-shirt, og som I jo nok ved, tager jeg til København her i weekenden, så jeg håber meget på, at jeg får sådan én med hjem i tasken. Til vil jeg gerne have et par dr. denim jeans (yndlings bukserne over dem alle), et par nike sko - lige nu hælder jeg mest mod Roshe Run modellen - en hoodie fra abercrombie, som måske også kommer med hjem i weekenden, og så enten en læderjakke eller cowboyjakke. Og det er ikke fordi det skal være Acne-jakken, ha ha, men det var den pæneste jeg kunne finde på polyvore. Acne tørklædet ønsker jeg mig i konfirmations gave, og hvis jeg er så heldig at få det, skal det selvfølgelig også på! Hvad skal I/havde I på, på Blå Mandag? 

8 kommentarer:

  1. Fede ting - især nike roshe run :-)

    knus
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, dem er jeg også selv helt vild med! :)))

      Knus, Anna

      Slet
    2. Elsker sådan nogle indlæg! Super fedt lavet :)
      Nyt på bloggen, kig gerne forbi:
      // valentinaniewandt.blogspot.dk :))))

      Slet
    3. Tak skal du have! Jeg tager et kig. :-)

      Knus

      Slet
  2. Virkelig fed collage! <3
    Jeg har en give-away kørende på min blog, og det ville betyde meget hvis du kiggede forbi!
    Håber du vil deltage :-)
    Knus
    www.thefashiondove.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. sikke en lækker collage!

    - Forresten har jeg en giveaway igang på min blog, hvor du kan vinde et CASIO ur! Tjek det ud her: http://wasteyourtimee.blogspot.dk/2014/01/jeg-har-vret-sa-heldig-at-superstar_6792.html#comment-form

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, jeg kigger - elsker Casio ure. ;)))

      Slet