Interior

Interior 

En sen post fra mig. Undskyld den sløve blogging det sidste stykke tid. Jeg vender stærkt tilbage! Indlægget handler om ting, jeg ville elske at eje, når jeg skal have min søsters værelse (husets største, ja tak!!!) - hylden fra IKEA, sengetøjet fra HAY, Nomess makeup-holderen, og den lille hoptimist har jeg allerede fået anskaffet mig. Tæppet og stolen fra HAY står højt på ønskeseddelen til min konfirmation. Jeg har også planer om at snart at købe mig et nyt skrivebord, samt snart at kaste mig ud i et diy-projekt i forhold til tøjstativ. Hvad synes I om indlægget? Knus 

6 kommentarer:

  1. Vildt flot collage, og lækre ting! Sengesættet ser lækkert ud :)
    Tag gerne et kig: astridellenkruse.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Sengsættet er også bare så fint og i den lækreste kvalitet! :-)
      Tager et kig! Knus anna

      Slet
  2. Åh, lækre ting! :)
    Ville elske at eje det hele, haha! Knus
    www.idaherself.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne ikke være mere enig, Ida! ;-D
      Knus

      Slet
  3. Virkelig flot collage, og sikke nogle lækre ting!

    Kig meget gerne forbi! - Jeg er rykket fra blogspot over til bloggers delight, og det ville betyde ekstremt meget, hvis du ville kigge forbi ♥

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have! Jeg kigger da :-))

      Slet