Jeg tænkte, at jeg ville begynde at lave nogle favoritter hver måned - en kliché, men jeg elsker selv at læse denne slags indlæg. I denne måned har jeg valgt min sweatshirt fra moss copenhagen, mit yndlingsmærke, og jeg har brugt den helt vildt meget i januar. En anden favorit er mine dr. denim jeans. De går til alt, og sidder så godt. Jeg har 3 par dr. denim, og jeg elsker dem så højt. Min clean parfume fik jeg i julegave, og den dufter så dejligt og frisk - en klar favorit! Så har jeg mit ur, det er fra casio og er både nyttigt, enkel og stilrent. Jeg får altid meget tørre læber om vinteren, heldigvis har jeg denne fantastiske læbepomade fra Nuxe. Det er faktisk min mors, men jeg snupper den altid, når mine læber er tørre, og den virker bare super godt. Til sidst, mine 2 neglelakker fra essie. Som altid holder essies lakker helt vildt godt, og så er farverne altså bare så fine. Den blå hedder lapiz of luxury, og den mintgrønne, mint candy apple. Hvad synes I om dette indlæg, og skal jeg fortsætte med disse indlæg? xx Anna

16 kommentarer:

  1. Lækre ting især sweateren ;-)

    knus hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, den er jeg også meget glad for. :-)
      Knus

      Slet
  2. VILDT lækkert indlæg!

    Kig gerne forbi,
    stinewinth.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Stine, det er super dejligt at høre!
      Jeg tager selvfølgelig et kig på din meget fine blog! Knus

      Slet
  3. Åhh den trøje der... den er SÅ lækker :) Tænkte på om vi skulle følge hinanden?
    Jeg har forresten en giveaway på min blog http://camilla-soerensen.blogspot.dk/2014/02/giveaway.html

    Kiss <3
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den virkelig! Ja, det vil jeg rigtig gerne, din blog er super god! :-)
      Knus

      Slet
    2. Super. Jeg følger dig nu, og glæder mig til at gøre det fremover :-) Så jeg håber, at du vil gøre det samme. Rigtigt god weekend <3

      Slet
  4. Jeg er også kæmpe fan af Dr. Martens bukser! En vinder hver gang ;)

    Knus
    bycamillalm.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tænker at du mener dr. denim.. - men ja, de er virkelig perfekte! :-)

      Slet
  5. Alt for lækker blog du har dig!

    Kig meget gerne forbi min nye blog. Jeg er rykket fra blogspot over til bloggers delight, og det ville betyde rigtig meget, hvis du ville kigge forbi, og tjekke den ud ♥

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - det betyder rigtig meget! :-)

      Det gør jeg selvfølgelig. :-) knus

      Slet
  6. Rigtig fede ting, elsker sweatshirten!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Mega fede favoritter! Det er en super fed blog du har - kunne du være interesseret i at følegs? Jeg følger i hvert fald dig nu, så håber du følger tilbage :-)

    Knus fra
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have Sanne! Jeg tjekker din blog ud nu. :-)

      Knus

      Slet
  8. Nej hvor fint <3

    Vil du tage et kig på min blog? Måske follow for follow?
    Vonsnef.com

    SvarSlet