smoothie, jordbær, dr. denim, shopping, at løbe, at læse, fotografering, moss copenhagen, envii, Ed Sheeran, gossip girl, mandler, sushi, joe&thejuice, mørk chokolade, weheartit, Green Day, HAY, tøjstativer, moodboards, sneakers, nike, striber, blåbær, gedeost, indretning, polyvore, græsk yoghurt, brunch, sommer, sol, brune ben, shorts, lækkert hår, vand, at blogge og læse blogs, ferie, chili con carne, sprog, at rejse og opleve, musik, træning, rabarber

Tænkte at I skulle have muligheden for at lære mig lidt bedre at kende, ved at læse om, hvad jeg elsker. Lige nu befinder jeg mig i Italien (<3333) hvor jeg er på skiferie, så blogging'en bliver nok ikke den helt store.. Hvad synes I om indlægget? Det er forresten mig på billedet, hvis I ikke havde regnet det ud. xx

3 kommentarer:

  1. Super godt indlæg og billede! :-) Håber du har et lækkert i Italien! - Drik lige en kop varm kakao for mig, hihi ;-)
    Kig meget gerne forbi ♥ -

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Michelle! <3
      Ja, det har jeg - og haha, det vil jeg gøre!

      Slet
  2. Det lyder bare dejligt! ^^
    Kunne du tænke dig at følges?
    Vonsnef.com

    SvarSlet